Tadoussac whalewatching

19 juni 2016 - Montreal, Canada

De walvis excursie was een koude bedoening. Dat vonden de walvissen kennelijk ook want ze lieten zich nauwelijks zien. We hebben gedurende de drie uur durende boottocht maar een paar 'spuiters' gezien. Foto's maken van deze geweldig grote zoogdieren is bijna onmogelijk. Voordat je de camera scherp hebt ingesteld is de vis alweer ondergedoken. Maar niet getreurd, we hebben een fijne morgen gehad. In de middag weer terug gereden naar Quebec. Daar voor 1 overnachting. Morgenmaar Montréal.

1. Cindy:
    20 juni 2016
    Jammer dat jullie de niet van dichtbij hebben kunnen zien ...
  2. Kees:
    20 juni 2016
    Voor je je camera scherp gesteld hebt....... we worden wat trager Dick hahaha ouwe reus.
  3. Soekaemi:
    Beetje jammer wel....
  4. Hester:
    20 juni 2016
    Fijn dat jullie het leuk hebben!!
  5. Tine en Fred Worrell:
    20 juni 2016
    Lieve vriendinnen en vrienden van de walvisvaart,
    Steeds jullie reisverhaal volgend kunnen wij ons niet aan de indruk onttrekken dat jullie het steeds meer naar de zin krijgen. Kijk en niet alles is goud wat er blinkt. Bij Niagara falls konden jullie een nat pak oplopen en nu weer bij die whale watching geen walvis, geen griend geen narwal! Waar zijn de tijden van Willem Cornelisz. van Muyden gebleven. Haringkaken daar waren wij goed in maar walvissen en levertraan leiden alleen maar naar trauma's!
    Wat hebben jullie een prachtige reis uitgezocht en wij hopen van harte dat jullie genieten van al dat moois. Wij hier in Portugal moeten het doen met de verschillende potjes voetbal en hier en daar een bommetje op het veld. Hier in Portugal is het trouwens heerlijk warm. Vanmorgen heb ik (Fred) gegolfd met Hernani een oud voetballer van Sporting Lissabon. Jullie hebben nog 2,5 week te gaan en ongetwijfeld komen jullie in Vancouver White Rock. Tine is daar ook geweest als gezelschapsdame !! haha Ja en Wim moest opgehaald worden in de urn mee terug naar Holland.
    Wat vliegt de vakantie voorbij hé! Straks vliegen naar de westkust van Canada en op berenjacht ,ja want die zijn er ook natuurlijk. Geniet van elke seconde van de dag en kom over een paar weken weer met een tas vol herinneringen naar huus en laat ons dan deelgenoot zijn van al die prachtige foto's en avonturen die jullie hebben beleefd!
    lieve groet,
    Tine en Fred
  6. Cathelijne:
    20 juni 2016
    Wat is het daar toch mooi!
    Fijn dat jullie zo genieten!
  7. Roos:
    20 juni 2016
    Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben!! We genieten ook dagelijks door mee te lezen en te kijken..en wij weten wat jullie nog te wachten staat...PRACHTIG VOORUITZICHT! Liefs van ons 3 voor jullie alle4 xxx