Dick & Saskia Verzijl / Kees & Anne-Marie Cornelissen

Foto’s:
197

Over ons

Na zeer geslaagde autorondreizen - samen met Kees en Anne-Marie - door Nieuw-Zeeland (2013) en West-Amerika (2014) hebben we besloten om in 2016 wederom een gezamenlijke autotocht te maken.

Over onze reis

Deze keer gaan we naar Canada. We starten in Toronto dat in het oosten ligt en reizen vervolgens na een dag of 11 naar het westen.

Aangezien de totale afstand van de reis veel te groot is om die met de auto in 26 dagen te realiseren, vliegen we zo halverwege onze reis van Montréal naar Calgary. Daar staat dan weer een huurauto klaar waarmee we onze reis kunnen vervolgen.We sluiten onze reis af met een 6 daags verblijf op Vancouver Island.

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

Australië, België, Belize, China, Cuba, Cyprus, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.