Campbell River

5 juli 2016 - Campbell River, Canada

Een geweldige 7 uur durende tocht met een Zodiac. De morgen begon met een beetje gespetter, maar toen we eenmaal aan het varen waren werd het na een half uurtje droog. De rest van de dag was het weer voornamelijk zonnig. Door de hoge snelheid van de boot voelde het behoorlijk fris aan en was het maar goed dat we warme pakken, muts en handschoenen hadden gekregen. We hebben killerwahls, orka's, zeearenden en dolfijnen gezien. Allemachtig prachtig allemaal. Helaas geen beren. Het blijkt dat in dit deel van het jaar de beren zich in de bossen terugtrekken omdat daar meet dan voldoende eten is. Pas eind augustus begin september komen ze weer op de diverse strandjes om zich tegoed te doen aan vis. We zullen met deze teleurstelling moeten leven aangezien we morgen terugrijden naar Vancouver. Donderdagmiddag via Frankfurt weer naar huis waar we een dag later aankomen.

Morgen dus naar Vancouver.

1. Roos:
    6 juli 2016
    Wat goed te lezen dat het ook bij jullie prachtig was. Van tevoren kun je je niet voorstellen dat die pakken nodig van zijn hè!! En het berenmysterie is opgelost...het ligt niet aan jullie, gelukkig. ;) nu met een gerust hart naar huis. Fantastische afsluiting lijkt me dit! Goede reis alvast xxx
  2. Ruud en Marianne:
    6 juli 2016
    Goed dat jullie de Zodiactour hebben gedaan! Na alle reiservaringen zal Amstelveen heel ver achter jullie liggen...
    Goede thuisreis! Ruud en Marianne.
  3. Cathelijne:
    Fijne dag nog vabdaag!
    Wat is jullie vakantie omgevlogen!
    Prachtige reis, helaas zonder beren!;-)
    We kijken naar jullie uit!!
  4. Bep en Peet:
    6 juli 2016
    Nou het zit er weer op, snel gegaan en een prachtige reis gehad. Een heel goede reis terug. Goede vlucht. DXX
  5. Kees:
    6 juli 2016
    Weer een geweldige ervaring rijker.
    Prachtige foto's.
    Een goede reis terug.
  6. Richard en Wil:
    6 juli 2016
    Jullie hebben een mooie en fijne vakantie gehad. Wij wensen jullie een hele goede reis/vlucht terug.
  7. Irene Hofland:
    12 juli 2016
    Beste mensen,
    Jullie kennen mij niet maar via google(Campbell River) kwam ik op jullie site, wij gaan hier in september heen en zijn benieuwd met welk bedrijf jullie de wildlife tour hebben gemaakt en of jullie tevreden waren, zijn er veel van dit sooort bedrijfjes?
    Hebben jullie verder nog leuke tips voor Vancouver Island?
    Met vriendelijke groet,
    Irene Hofland,