Sightseeing Montréal

21 juni 2016 - Montreal, Canada

Vandaag actief en cultureel bezig geweest. Na een bezoek aan de prachtige Notre Dame, met de metro naar een ander deel van Montréal. Het was de bedoeling om verder met de bus naar een uitzichtpunt op Mont Royal te reizen. Na 25 minuten kwam de bus bij de halte waar wij wachtten. Tot onze teleurstelling accepteerde de chauffeur geen papiergeld maar alleen munten. Toen maar een taxi genomen. Die reed ons zelfs voor minder naar het uitkijkpunt! Terugweg wel met de bus die we konden betalen met inmiddels gewisselde munten. Wederom met de metro naar weer een ander gedeelte dat Little Italy wordt genoemd. Dorstig van al het reizen en lopen trakteerden we ons zelf op een biertje (2 liter) en voor de dames een vorstelijk wijntje. Daarna terug met demetro naar ons hotel. We hebben een goede indruk gekregen van Montréal. Morgen om 04.30 op voor onze vlucht naar Calgary. Die duurt ca 5 uur. Maar eerst nog de auto inleveren. In Calgary staat als het goed is weer een auto klaar waarmee we onze reis voortzetten naar de volgende stop: Canmore

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cindy:
    22 juni 2016
    Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Goede vlucht naar Calgary!!
  2. Bep en Peet:
    Goede vlucht.DX
  3. Hester:
    Veel plezier in Calgary!
  4. Annemarie:
    22 juni 2016
    Goede vlucht en veel plezier in Calgary!!!!!
  5. Richard en Wil:
    22 juni 2016
    Leuke foto's, jullie zien er goed uit. Op naar het volgende deel van de reis we wensen jullie een hele goede vlucht.
  6. Kees:
    22 juni 2016
    Goede vlucht en veel plezier in Calgary.