We zijn begonnen!

12 juni 2016 - Toronto, Canada

Voor vandaag valt er niet zoveel te melden.Na een wat kortere vlucht dan we hadden verwacht zijn we in Toronto aangekomen  De koffers zijn gelukkig ook allemaal meegekomen dus daar geen zorgen over.Bij de car rental stond een prachtige 7 persoons Crysler Minivan op ons te wachten. Daar zijn wel mee in ons schik. Foto volgt later. Met behulp van de TomTom was het geen enkel probleem om ons eerste hotel te vinden. Zo'n eerste dag is het altijd even moeilijk om het juiste ritme te vinden, maar gelukkig was er een leuke bar in de buurt van het hotel waar we dat probleem hebben verdronken! Nu wat vroeger dan normaal het mandje in (dat tijdsverschil van 6 uur merk je wel) zodat we morgen vroeg weer fit zijn en de stad Toronto (verder) kunnen ontdekken.

1. Cindy:
    Fijne vakantie!!
  2. Bep en Peet:
    13 juni 2016
    Wat zijn jullie al ver, heel veel plezier en een goede voortzetting. Liefs van ons DX
  3. Els:
    Heel veel plezier!!!
  4. Jan hendriksen:
    13 juni 2016
    Heel veel plezier en een goede rit.
  5. Ruud en Marianne:
    13 juni 2016
    De kop is eraf. Have fun!
  6. Soekaemi en Aad:
    13 juni 2016
    Zo....en nu kan het echt beginnen! Veel plezier!
  7. Kees en Mieke:
    13 juni 2016
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie.
    Goede reis.
  8. Kees:
    Heel veel plezier daar.
  9. Richard en Wil:
    13 juni 2016
    Fijne vakantie en veel plezier.
  10. Frans:
    Veel gelukkige reismijlen!
  11. Greet en Huub:
    13 juni 2016
    Gelukkig alles goed gegaan en nu genieten van de reis. Veel plezier Greet en Huub
  12. Greet en Huub:
    13 juni 2016
    Hallo Saskia en Dick fijn dat alles goed is gegaan en nu gaan genieten van alles fijne reis.
  13. Annemarie:
    13 juni 2016
    Een hele fijne vakantie allemaal en lekker genieten!!!!